Vanaf 1 september 2022 is subsidie aanvragen bij de gemeente alleen nog mogelijk met een eHerkenning.
Wat is eHerkenning?
EHerkenning is de online manier voor ondernemers en verenigingen om in te loggen op websites van de overheid, dus ook van onze gemeente. Ook voor het aanvragen van subsidie heb je vanaf 1 september 2022 een eHerkenning nodig.
De eHerkenning is er in verschillende beveiligingsniveaus. Voor verenigingen is niveau 2 of 2+ voldoende.
Op de website www.eherkenning.nl kun je informatie vinden en een eHerkenning aanvragen. Loop je als vereniging vast tijdens deze aanvraag? Neem dan contact op met Het Trefpunt. Wij helpen je graag met je aanvraag. Dit kan per mail: of telefonisch: 06 - 512 48 3 45.
Goed om te weten
- Voor het aanvragen van een eHerkenning moet je vereniging zijn ingeschreven bij de Kamer van Koophandel
- Vraag je de eHerkenning aan maar ben je niet diegene die namens de vereniging is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan heb je een machtiging nodig van diegene die is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel
- Er zijn verschillende leveranciers voor een eHerkenning. Kies er een met veel positieve reviews
- Er zijn verschillende niveaus voor een eHerkenning met verschillende tarieven. Niveau 2 en 2+ voldoen om een subsidieaanvraag te doen bij onze gemeente
- Betaling van de eHerkenning loopt via Ideal